Kundeservice

Vi er her for dig

Hos Stilkompagniet er vi altid parate til en snak, skulle du være kommet i tvivl om noget. Nedunder finder du svar på de oftest stillede spørgsmål. Finder du ikke hvad du leder efter, kan du sende os en mail.

Jeg vil kontakte jer nu

Bytteservice, retur & reklamation

Vi ønsker at yde en god og hurtig service. Er du i tvivl om noget kan du altid kontakte os på info@stilkompagniet.dk

Ønsker du at ombytte til en anden vare eller størrelse, anbefaler vi at du "køber" varen på shoppen, for at sikre at din størrelse bliver reserveret. 

Når vi har modtaget din returpakke, behandler vi den hurtigst mulig.
Såfremt at din returordre opfylder betingelerse for retur, så sørger vi for at returnere dit købsbeløb til samme betalingskort, som du brugte til købet.

Der kan gå et par dage før pengene er på din konto. 

Vi ønsker at give dig den bedste service, også når det kommer til returnering af dine varer. Det er nemt, sikkert og billigt at returnere dine varer ved brug af  Stilkompagniet GLS returlabel.

Returomkostninger ved brug af vores GLS label koster 42 kr. og afholdes altid af dig, medmindre du laver et ombyt, eller andet er aftalt.

Du er også velkommen til selv at finde en fragtløsning, blot du sender direkte til vores adresse:

Stilkompagniet.dk

Lindebjergvej 0

4300 Holbæk

Når vi har modtaget din returpakke, behandler vi den hurtigst muligt og senest 14 dage efter modtagelse. Du modtager en mail den dag vi behandler returpakken og såfremt at din returordrer opfylder betingelserne for retur, så sørger vi for at refundere dit købsbeløb til samme konto som du brugte til købet.

Vi tilbyder jf. købeloven 14 dages fuld retur ret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Sender du pakken senere end 14 dage efter, tillader vi os at modregne 20% af den samlede købspris, med mindre andet er aftalt.

Har du vare til reklamation skal du IKKE sende retur, før vi har været i dialog. Du skal skrive til os på info@stilkompagniet.dk

PRINT RETURLABEL HER

1. Print returlabel

2.Indleverer i din pakkeshop

3.Du modtager en mail så snart vi behandler din returpakke og kort efter også returbeløbet. Der kan gå op til 14 dage fra vi modtager din pakke - husk at gemme dit tracking nr.

Returomkostninger ved brug af vores GLS label koster 42 kr. og afholdes altid af dig, medmindre du laver et ombyt, eller andet er aftalt på forhånd.

Skriv i kommentarfeltet at det er en gave, samt dato for hvornår den skal gives.  

I tilfælde hvor der på Stilkompagniet.dk købes gaver, vil disse automatisk være påført byttemærke.

Byttefristen er 14 dage fra den dato du giver gaven. 

Forsendelse

Hos Stilkompagniet.dk bestræber vi os på at afsende dine bestilte varer, hurtigst muligt. Vores GLS mand henter pakker hos os hver dag kl. 14.00, hvor 95% af alle varer bestilt inden, burde kunne nå frem til dagen efter. I forbindelse med udsalg eller udsolgte varer kan der forekomme længere leveringstid 2-5 dage.

Fri fragt ved køb over 1000 kr.

Ved ordrer under 1000 kr. koster fragt 26 kr.

​​​​​​Alle pakker i Danmark sendes som forsikret pakkepost gennem GLS Danmark til din privat adresse eller GLS pakkeshop efter eget valg. Du modtager automatisk en mail/sms fra GLS, når din pakke er klar til afhentning i den valgte pakkeshop. Du afhenter pakken i den valgte pakkeshop.

Husk at medbringe pakkenummer og gyldigt ID.

Stilkompagniet.dk har ansvaret for de afsendte varer, indtil du har modtaget dem. 


Leveringstid

Leveringstid i Europa: 4 -5 hverdage

GLSAlle forsendelser til udlandet (EU-lande) sendes som en forsikret pakkepost gennem GLS Danmark.

Prismatch

Hos stilkompagniet vil vi gerne sikre at du ikke kan finde dine produkter, billigere andre steder.
Derfor har vi indført prismatch, som betyder at vi matcher laveste pris på produkterne, hvis de skulle finde dem billigere andre steder.

Hvis du skulle være ude for, at finde et produkt billigere et andet sted, kontakt da straks vores kundeservice på mail info@stilkompagniet.dkmed din dokumentation i form af skærmbillede.

Hos stilkompagniet vil vi gerne sikre at du ikke kan finde dine produkter, billigere andre steder.
Derfor har vi indført prismatch, som betyder at vi matcher laveste pris på produkterne, hvis de skulle finde dem billigere andre steder.

Hvis du skulle være ude for, at finde et produkt billigere et andet sted, kontakt da straks vores kundeservice på mailinfo@stilkompagniet.dkmed din dokumentation i form af skærmbillede.

Betingelser for at prismatch kan opfyldes:- Varen skal være fundet på en onlineshop og være på lager i samme farve og størrelse på købstidspunktet.

- Prisen skal være tilgængelig på en dansk hjemmesiden. Vi prismatcher ikke hvis du har fået en specielt aftalt pris eller gruppepris.

- Prisen skal være den aktuelle pris for varen som skal prismatches.

- Vi prismatcher ikke kø-/speciel tilbud som ved udsalg eller lagersalg. Dette gælder også for Black Friday og Cyber-Monday.

Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Stilkompagniet.dk

KØB AF VARER HOS STILKOMPAGNIET.DK

Når du har afgivet en bestilling på vores webshop, sender vi dig en e-mail, hvor det fremgår, hvilket produkt du har bestilt. For at spare på miljøet er denne elektroniske ordrebekræftelse gældende som kvittering for dit køb. 

Når din ordre er registreret, finder vi varen på vores lager og gør pakken klar til forsendelse. 

Ved afsendelse af din pakke, vil beløbet på dit køb blive fratrukket din konto og du modtager du en ny mail med tracking nummer til GLS.
 

UDSOLGTE VARER

Vi tager forbehold for udsolgte varer, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt på mail eller telefon, såfremt der skule være problemer vedrørende din ordre.
 

PRISER

Alle angivne priser på Stilkompagniet.dk er i danske kroner og inklusive 25 % moms.
Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mv.
 

BETALING OG SIKKERHED

Kreditkort
Betaling for dine bestilte varer sker online ved brug af Dankort, Visa, Euro/Mastercard eller Visa Electron. Oplysningerne transmitteres krypteret mellem dig som kunde og Stilkompagniet.dk.
Beløbet vil først blive trukket fra din konto, når varen afgår fra vores lager og er på vej til dig. 


MobilePay
Du har som kunde hos Stilkompagniet.dk også mulighed for at betale med Mobilepay. Du kan læse mere om Mobilepay her: Mobilepay

-Indtaster dit MobilePay mobilnummer ved betaling.

-Godkend betalingen på din mobil

Beløbet for din ordre bliver trukket på det kort som du har tilknytte i MobilePay.

Alle personoplysninger der afgives ved bestilling uanset betalingsform (navn, adresse, mail osv.) krypteres dog ikke, men bruges kun internt.


ViaBill
Ved køb med ViaBill modtager du dine varer - herefter betaler du din månedsydelse den 20. i hver måned.

Betaler du ikke til tiden, vil Viabill pålægge dig et gebyr på kr. 39,-. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Du kan læse mere om ViaBill her: ViaBill

OBS:
Du skal være fyldt 18 år og have dansk personnummer samt folkeregisteradresse i Danmark. Ved bestilling giver du tilladelse til, at ViaBill kan foretage et kredittjek på dig. Du skal samtidig have godkendt deres standard handelsbetingelser.


Alle personoplysninger der afgives ved bestilling (navn, adresse, mail osv.) krypteres dog ikke, men bruges kun internt.
 

PRE-ORDER

På stilkompagniet.dk giver vi dig ofte mulighed for at "købe" en vare inden den overhoved kommer på lager. Køber du en vare under pre-order kategorien, vil der være estimeret et leveringstidpunkt, men vi tager forbehold for ændringer af leveringstidpunkt. Så snart varen kommer på lager, pakker og sender vi straks varen ud til dig og du vil modtage en mail med tracking nr. 

Beløbet vil først blive trukket fra din konto, når varen afgår fra vores lager og er på vej til dig. 

Vi anmoder om at du ikke køber andre varer på samme ordre. I dette tilfælde sender vi ordren af to omgange og hæver hele ordrens beløb, den dag vi sender de første varer afsted.
 

FORSENDELSE OG LEVERING I DANMARK

Leveringstid
Hos Stilkompagniet.dk bestræber vi os på at afsende dine bestilte varer, hurtigst muligt, oftest 1 – 2 hverdage efter, at vi har modtaget din bestilling. 
Enkelte varer sendes fra vores eksterne lager og der vil leveringstiden være 3-5 dage.

Fri fragt 
Fri fragt v. køb  over 1000,- kr.
Køb under 1000,- kr. vil blive pålagt fragtgebyr. 


GLS
​​​​​​
Alle pakker i Danmark sendes som forsikret pakkepost gennem GLS Danmark til din privat adresse eller GLS pakkeshop efter eget valg. Indtast din mailadresse og dit mobilnummer. Du modtager automatisk en mail/sms fra GLS, når din pakke er klar til afhentning i den valgte pakkeshop. Du afhenter pakken i den valgte pakkeshop. Husk at medbringe pakkenummer og gyldigt ID.

Stilkompagniet.dk bærer ansvaret for de afsendte varer, indtil du har modtaget dem og skrevet under på dette. 
 

FORSENDELSE OG LEVERING TIL UDLANDET (EU LANDE)

Leveringstid
Leveringstid i Europa: 4 -5 hverdage

GLSAlle forsendelser til udlandet (EU-lande) sendes som en forsikret pakkepost gennem GLS Danmark.


FORTRYDELSES- OG RETURRET

Stilkompagniet.dk yder jf. købeloven 14 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Dog kræves dokumentation for købet og varen skal sendes retur i original emballage og med labels. Varen skal være ubrugt, må ikke have pletter, snavs, makeup eller lignenden og tages ikke retur ved lugtgener som parfume og røg. 

BYTTE OG RETUR INFORMATION
Du står selv for returfragten . Og du kan vælge at benytte dig af vores returlabel og sende med GLS. Du kan hente en returlabel online hos os og aflevere din pakke i nærmeste pakkeshop. Husk at gemme dit tracking nr. som dokumentation for at varen er afsendt.

Ønsker du selv at sørge for returneringen, skal returpakker sendes direkte til:

Stilkompagniet.dk
Lindebjergvej 10
4300 Holbæk

Retur
Som kunde hos Stilkompagniet.dk ønsker vi at kunne give dig den bedste service, også når det kommer til returnering af dine vare. Det er nemt, sikkert og billigt at returnere dine vare ved brug af vores returlabel. Pakken er forsikret og har tracking nr. Vi tilbyder jf. købeloven 14 dages fuld retur ret, gældende fra den dag, du modtager dine vare. Sender du pakken senere end 14 efter, tillader vi os at modregne 20% af den samlede købspris, medmindre andet er aftalt. Returomkostninger på 42 kr. afholdes af dig, medmindre du ombytter til anden vare, eller andet er aftalt. Retur pakker behandles hurtigst muligt, dog altid indenfor for 14 dage efter Stilkompagniet.dk har modtaget returpakken. 

Gratis ombyt
Ønsker du at ombytte til anden vare eller størrelser, anbefaler vi at du "køber" varen på shoppen, for at sikre at din størrelse bliver reserveret. Når vi har modtaget din returpakke, behandler vi den hurtigst mulig. Såfremt at din returordre opfylder betingelserne for retur, så sørger vi for at returnere dit købsbeløb til samme betalingskort, som du brugte til købet. Der kan gå et par dage før pengene er på din konto. 

Varens stand
Varerne skal returneres ubrugte, i samme stand som ved modtagelsen og med den originale indpakning og labels. 

Gaver
Når der på Stilkompagniet.dk købes varer, der pakkes ind til gave, vil disse automatisk være påført byttemærke. Skriv i kommentarfeltet at det er en gave, samt dato for hvornår den skal gives.  

 

REKLAMATIONSRET
I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. Dog kræves ved alle reklamationer dokumentation for købet. Reklamationen gælder ikke for varer, som er defekte på grund af skader eller slidtage grundet forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindelig slid. For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare. Ved reklamation, fejl og mangler eller en udebleven vare, bedes du hurtigst muligt kontakte os på: Mail: info@stilkompagniet.dk

Hos Stilkompagniet.dk bestræber vi os på altid at yde den bedste service. Derfor har du mulighed for at købe en returlabel på webshoppen til 42.-kr, hvis du skal sende en reklamation til os. Vi refunderer beløbet til dig, sammen med beløbet for varen, som du ønsker at reklamere over, når reklamationen er behandlet og godkendt.

 

KLAGEADGANG

Hvis du ønsker at klage over en vare, som du har købt hos os, er du velkommen til at kontakte os pr. mail:
Mail: info@stilkompagniet.dk

 

+45 60228795CVR: 33902778

 

PERSONDATAPOLITIK

Alle informationer og fortrolige oplysninger opgivet til Stilkompagniet opbevares sikkert og er kun tilgængelige for vores betroede personale.
Ingen personlige oplysninger, der registreres, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelig for tredjemand.
Oplysningerne opbevares efter bogføringsloven i en 5-årig periode og slettes automatisk herefter.

I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer.

Dog kræves ved alle reklamationer dokumentation for købet.

Reklamationsretten gælder ikke for varer, som er defekte på grund af skader eller slidtage grundet forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindelig slid.

For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Ved reklamation, fejl og mangler eller en udebleven vare, bedes du hurtigst muligt kontakte os

Hos Stilkompagniet.dk bestræber vi os på altid at yde den bedste service. Derfor har du mulighed for at købe en returlabel på webshoppen til 42.-kr, hvis du skal sende en reklamation til os. Vi refunderer beløbet til dig, sammen med beløbet for varen, som du ønsker at reklamere over, når reklamationen er behandlet og godkendt.

Hvad mener du?

Vi arbejde løbende på at forbedre vores kundeservice, vores udvalg, vores hjemmeside og vores sociale kanaler. Hjælp os med at blive endnu bedre ved, at fortælle os (os og vores andre kunder) om din oplevelse.