Handelsbetingelser

Du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål på denne side. Kniber det er du velkommen til at ringe eller maile til os.

stilkompagni1@gmail.com

Tlf: 4099 6080
Hverdage: 11:00 - 17:30

 

Om at handle hos stilkompagniet.dk

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Velkommen til stilkompagniet.dk (CVR nr. 335956891). Alle de varer du finder i vor webshop kan købes online her og nu (der kan være enkelte, hvor vor leverandør har nogle forbehold ift. online handel). Klik på en vare du er interesseret i og vælg farve og størrelse. Klik herefter på knappen 'Læg i kurv'. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem i webshoppen på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Gå til bestilling'.
 

Hav venligst bank/kortoplysninger parat, samt adressen varerne skal sendes til. Når disse oplysninger er udfyldt klikker du på "Gennemfør bestilling" og dine varer er på vej til dig.

 

Har Stilkompagniet en fysisk butik?

Ja, vi har en fysisk butik i Skørping. Du kan finde butikken på Jyllandsgade 14, 9520 Skørping tlf. 4099 6080. Personalet i den fysiske butik og webshoppen de samme. Begge steder gælder ærlig service i øjenhøjde. (Ved køb i den fysiske butik er der 7 dage bytte- og returret. Nedsatte- og udsalgsvarer tages ikke retur). 

  • Kan jeg ringe til jer?

    Du er naturligvis velkommen til at ringe til os på 4099 6080. Telefonen er åben hverdage kl. 11.00 - 17.30. Husk du også altid kan sende en email til stilkompagni1@gmail.com. Vi bestræber os på at besvare alle emails indenfor 24 timer. Vi ser frem til at høre fra dig.

Spørgsmål omkring en vare

  • Hvilke betalingskort kan jeg bruge?
  • Dankort

  • Dankort / VISA-Dankort

  • VISA

  • MasterCard

  • Diners Club

  • VISA Electron

  • Maestro

  • JCB

  • Mobilepay 4099 6080

  • De viste priser på webshoppen er inklusiv dansk moms (25%). Al handel på Stilkompagniet.dk foregår på dansk.

    Kreditkort

    I betalingsfasen får du opgivet, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til en sikker server godkendt af NETS, hvor du skal indtaste følgende:

    • Kreditkortnummer
    • Udløbsdato
    • Kontrolcifre

    Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan Stilkompagniet.dk ikke gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på 'Godkend'. Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra stilkompagniet.dk. Du vil ved modtagelsen af bestillingen få en faktura. 

  • Er det sikkert at bestille online?

    Når du har samlet de varer, du ønsker og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server hos QuickPay. Herfra er al kommunikation mellem dig og serveren krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster. Selve transmissionen er godkendt af NETS, og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen. Når du befinder dig i en sikker zone, vises, i dit browservindue, et lille 'Secure Server'-ikon. I Internet Explorer og Firefox er dette lille ikon en lukket hængelås.

    Hos stilkompagniet.dk beder vi dig aldrig om din underskrift eller pinkode. Uanset om du handler på Internetet eller i en traditionel butik gælder det, at det KUN er din underskrift eller pinkode, som i juridisk forstand, kan betragtes som bindende. Hvis nogen misbruger dit kortnummer og kortets udløbsdato, har den pågældende butik pligt til at annullere handelen. Det kan din bank gøre for dig. Det vil sige, at du ikke løber nogen risiko ved at handle hos stilkompagniet.dk. Derudover er stilkompagniet.dk E-mærket og følger alle standarder og sikkerhedskrav.

  • Bliver jeg nødt til at bestille online?

    At bestille online er den mest sikre og effektive måde for os at håndtere din ordre. Derfor tager vi kun imod ordrer online.

  • Hvornår trækker I pengene?

    Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Stilkompagniet.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

  • Fragt og levering

  • Kan jeg hente varerne i Jeres butik?

    Ja, det kan du. Du vælger blot "Afhentning i butik" under forsendelse (ingen evt. fragtgebyr), så er varen reserveret til dig og klar til afhentning (du er så sikker på ikke at køre forgæves). Husk blot din online kvittering.

  • Alle varer leveres så længe lager haves. Stilkompagniet.dk har en intelligent lagerstyring, så varer kun vises på webshoppen, hvis de er på lager.

    NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

  • Beskadiget pakke
    Er din pakke beskadiget ved levering skal der reklameres til GLS eller Post Danmark. Ved synlig beskadigelse bedes du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag. Husk at modtage med FORBEHOLD. Kontakt stilkompagniet.dk kundeservice på stilkompagni1@gmail.com - så hjælper vi med reklamationsbehandlingen.

  • Hvad skal jeg betale i fragt?

  • Ved levering til pakkeshop i Danmark, bliver varerne sendt ganske gratis med GLS ved samlet køb over DKK 500,00. Hvis din ordre er under DKK 500,00 koster det DKK 50,00 i fragt.

  • Hvad skal jeg betale i fragt uden for Danmark?

  • Vi leverer til de Skandinaviske lande (Sverige, Norge, Grønland, Færøerne samt Island). Fremgår dit land ikke på listen i indkøbskurven, kan du kontakte os og vi vil forsøge at opnå aftale om levering dertil.

  • Skal jeg betale told på varerne?

  • Der kan komme told og afgifter når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra  land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder hvis du er i tvivl. STILKOMPAGNIET har ikke en moms refusionsordning

 

Min bestilling er en gave.

  • Du vælger blot gave. Så pakker vi ordren flot ind og hvis du gerne vil have en lille hilsen ved udfylder du blot tekst feltet, så vedlægger vi et lille kort med din     tekst. 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

  • Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Stilkompagniet.dk.
  • De 14 dage gælder fra du har afsendt returpakken til den er modtaget på vores lager
  • Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.
  • Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
  • Varens stand, når du sender den retur

  • Vedlæg fakturaen din retursending så har vi de oplysninger vi har brug for - gerne med en begrundelse for returnering.

  • Varen må ikke være brugt eller vasket, og de originale hængemærker/prismærker skal være på varen
  • Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
  • Sko og støvler skal returneres i original emballage (æske)
  • Tilbagebetaling af købsbeløbet

  • Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
  • Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi købsbeløbet indenfor 2-3 hverdage
  • Hvis du fortryder, skal varen sendes til: Stilkompagniet, Jyllandsgade 14, 9520 Skørping, att.: Webshop.
  • Hvad skal jeg sende med tilbage? 
  • Medsend vedlagte faktura - så har vi de oplysninger vi skal bruge
  • Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
  • Pakken sendes til:
    Stilkompagniet
    Jyllandsgade 14
    9520 Skørping
    Att. Webshop

    Bemærk, ved returnering betaler du selv porto, og er selv ansvarlig for din pakke til den er modtaget på vores lager.


    Hvis der er noget galt med varen (reklamation)

  • Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

  • Når du handler på Stilkompagniet.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

  • Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget. og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

  • Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

  • Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen på varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

  • Er reklamationen berettiget refundere vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen sendes til: Stilkompagniet, Jyllandsgade 14, 9520 Skørping, att.: Webshop

  • Når du returnere varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Du skal vedlægge kopi af din oprindelige kvittering på købet.

  • Bemær! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

  • Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på Stilkompagniet.dk har vi brug følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Stilkompagniet.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for Stilkompagniet.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Stilkompagniet.dk er direktør Annette Frydensberg.

vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Stilkompagniet.dk videregives ellers sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Stilkompagniet.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Stilkompagniet.dk via e-mail stilkompagni1@gmail.com.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Annette Frydensberg via e-mail stilkompagni1@gmail.com eller tlf. 4099 6080. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Forbrugerklagenævnet Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby tlf.: 4171 5000 www.kfst.dk